برف/تعطیلی/آیا ما خوش میگذرانیم ؟!

آیا ما تعطیل میبیاشیم؟!

آبا ما شاد میبیاشیم؟!

آیا این تعطیلی حق ما میباشد؟!

آیا این برف عشقولی ما میباشد؟

 

این ها رد پای من نویسنده ی این بلاگ میباشد!!!!

و این آدم برفی من!!شاهکار هنری!

 

 

پشت پنجره نشستم و به بابانوئل نگاه میکنم که کلاه قرمزش رو در اورده و داره میتکونه و برفاش میریزه رو زمین.بعد بالاتر تر رو میبینم خدا که داره لحافش رو میتکونه و از سوراخه لحافش پنبه میریزه رو سر ما.قهوه ام رو مزه مزه میکنم!تلخ،ولی شیرین…. از این نوستالژی خنده ام میگیره!شایدم یه تبسم ولی به نظر خودم خیلی گنده میاد!

البته اینجا فوتوبلاگ نمیباشد،قهوه بلاگ میباشد،اما گاهی اوقات برف بلاگ بودن هم لذتی دارد!!!!

یک دیدگاه برای ”برف/تعطیلی/آیا ما خوش میگذرانیم ؟!

  1. 1- آدم برفی خوبی و خوشکلی نشده.
    2- من نمی‌دونم شما قبلاً هم وبلاگی داشته‌اید یا خیر، اما بر خلاف آرزویی که در اولین پست کرده بودید (وبلاگ‌نویس خوب) این پست‌تون منو به یاد وبلاگ‌های تازه تاسیس افراد تازه‌کار میزبان سرویس‌های ایرانی انداخت.

پاسخی بگذارید

