کتاب های خاک خورده یا آن ها که نخواندمشان.

سلام

چند روزی است که این بازی کتاب های نخوانده در وبلاگستان دست به دست می‌چرخد و بالاخره از طریق مریم عزیز به بنده هم رسید.خب راستش من عادت ندارم کتاب بخرم و نخونم و اگر کتابی رو نخوندم به دلیل کمبود وقت بوده.

یه نگاهی به کتابخونه ام می‌اندازم.حدود 2 طبقه اش کتاب های دوران بچگی هست ( از این کتاب ها که پر نقاشی و شعر و ایناست ) 2 طبقه ی دیگه هم همه جور کتابی هست.هر چی نگاه می‌کنم به غیر از 2-3 تا کتاب کتابی نیست که ازش خوشم نیومده باشه:

1- بک: این کتاب جلد چهارم مجموعه نبرد با شیاطین از درن شان هست که این روزها دارم پنجش رو می‌خونم. جلد چهار رو تا نصفه خوندم بعد دیدم هر چی جلوتر می‌رم هیچ جاذبه ای واسم نداره،پس گذاشتمش کنار!

2- هزار و یک شب: سه جلد کتاب که از دوستم هدیه گرفتم.مطمئنا باید قشنگ باشه، اما با فونت مورچه ای نوشته شده و متنشم روان نیست، پس نخوندمش.

3- باباگوریو: این کتاب و مامانم از لای کتاب های قدیمیش داد بخونم،یکمش رو که خوندم دیدم مزخرفه!

4- کوه پنجم: این کتاب از پائولو کوئیلو هست که تو نمایشگاه خریدم. به هوای این که شاید مثل کیمیاگر باشه، اما این یکی هم تو زرد از آب در اومد!

5- کتاب های دکتر شریعتی: مجموعه ی کاملش رو پدرم داره که حسرت کامل خوندنشون به دلم مونده!

6- کتاب های آنتونی رابینز: که چندین و چند جلدش رو اون موقع ها که به روانشناسی علاقه مند بودم خریدم.البته هنوزم دوست دارم بخونمشون ولی وقت نمیشه.

خب از مریم عزیز ممنون که من رو دعوت کرد و از طرف من این دوستان دعوت هستند :

کوچه باغ ‌  ،  شیخ و الشیوخ ، اتاق من ، کمال ، ذهن خاکستری  و پدرام

یک دیدگاه برای ”کتاب های خاک خورده یا آن ها که نخواندمشان.

  1. می بینم که در وبلاگ نیو لایف عکس های اینجانب را جعل نمودی!!!
    عیبی نداره….
    چه میشه کرد….

    دوست به این خوبی این کارارم که بکنه هنوز خوبههههههههههههه!:دی

  2. خوش آمد به تاخیر افتاده این جانب به دنیای ورد پرس را پذیرا باشید.
    مطالب خوبی می نویسی و هیچی نشده خوب خواننده جمع کردی، بازم میام اینجا.
    موفق باشی.

  3. ممنون بابت دعوتت.همون طور که گفتی وبلاگ من رویه اش کمی فرق می کنه.اما برای اون هم یه فکری کردم.به زودی یه ساید بلاگ راه می ندازم که کمی به متنوع شدنش کمک کنه.پس از اون حتما دعوت شما رو اجابت می کنم. 😉

  4. ممنون از دعوتت، اما من انقدر دیر به دیر کتاب می خرم که دلم نمی آد نخونمشون، حتی اگه خزعبلات باشه. فقط کتاب های درسی هستند که تا آخر نخوندمشون که مسلما در این مسابقه نوشته نمی شن.

  5. ممنون که ما رو دعوت فرمودید. من باید کاب‌هایی که نخوندم رو بنویسم یا نصفه‌ها؟
    پ.ن: من خنگ می‌باشم….
    پ.ن2:دونقطهپیخیلیبزرگ

  6. من ديروز كه اون پست طنز شمارو خوندم،اميدوار شدم.ولي اين پست شما يه كمي عجيب بود.
    «سامرست موام»(كه خودش نويسنده ي مشهوريه)توي يكي از كتاباش از «بابا گوريو»ي بالزاك به عنوان يكي از ده رمان برتر قرن ياد مي كنه.بالزاك يكي از بهترين نويسنده هاي تاريخ ادبيات فرانسه و جهانه،اون وقت شما…
    سعي كنيد بيش تر بخوانيد و بهتر.

  7. کوه پنجم که شاهکاره؟! من که از خوندنش لذت بردم.
    پیشنهاد می کنم هزارویکشب رو حتماً بخونی چون یکی از اون کتابهایی که باید خوند!
    بابت دعوت هم ممنونم.
    حتماً می نویسم.

پاسخی بگذارید

