ترانه‌های نوستالوِژیک

خب عمو کمال لطف کردند و مرا به بازی وبلاگی ترانه‌های نوستالوژیک دعوت کردند! این هم ترانه‌های من!راستش من این آهنگ ها رو صرفا از جهت نوستالوژیک بودن انتخاب کردم ! اگر لیست من مثل لیست بعضی از دوستان تماما متال نیست، نه تنها خجالت نمی‌کشم!بلکه خوشحالم!

1. تمام ترانه‌های سیاوش قمیشی مخصوصا 2 آلبوم آخر و ترانه بی‌سرزمین تر از باد!: زمانی سیاوش قمیشی همدم لحظه های ناراحتی ما بچه‌های راهنمایی بود!

2. بوی عیدی و آوار از مرحوم فرهاد مهراد:تمام ترانه‌هایش را دوست دارم، بوی کهنگی و لطافت از همشون بلند میشه

3. عزیزم از فرامرز اصلانی: یادگار خاطرات نه چندان خوش!که البته باز هم برای خودشان تجربه بودند….

4. چند تا از آهنگ‌های خیلی قدیمی ابی که اسمشان را بلد نیستم!:یادگار سال های بچگی! و دبستان!

5. just beat it که فکر می‌کنم تقریبا همه شنیده باشین!: یاد نواری که پدرم وقتی تلویزیون نبوده، از رادیو ضبط کرده!

6. no face no name no number: که از گروه معروف دهه 70 و 80 یعنی مدرن تاکینگ هست این تقریبا مال وقتی هست که من به دنیا اومده بودم! عشق پدرم!

7. تعداد زیادی از آهنگ های بک استریت بویز:عشق سال‌های اخیر!

8. و تعداد خیلی زیادی آهنگ خارجی که همگی متعلق به دهه 70 هستند! : که باز هم یادگار دوران کودکی،‌ بازی، سادگی هستند و بوی خلوتی کوچه پس کوچه های دنج الهیه را می‌دهند…

و من از این تریبون از هر کس که کامنت گذاشت می‌خواهم که افتخار معرفی ترانه‌هایشان را بدهند!

یک دیدگاه برای ”ترانه‌های نوستالوِژیک

پاسخی بگذارید

