وسایل جالب!

این کلید استثنایی رو به کسی که می‌دونین می‌خواد ماشینتون رو از شما قرض بگیره بدین بعد اون رو وقتی که دکمه‌ی پایین کلید رو میزنه، نگاه کنین!کلید به اون یک شوک الکتریکی بی خطر وارد میکنه و دوستتون جیغ میکشه و از جا می‌پره!جالبه نه؟!(مردم آزاری)

منبع

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

چه کسی گفته شما نمیتونین با غذاتون ور برین و بازی کنین؟!این وسیله‌ی جالب به وسیله ی اون دسته ی بالاش میپیچه و در میوه مورد نظر که میتونه سیب، کدو، گلابی و…. شمع رو قرار میده!این طوری میوه‌های ساده رو جذاب می‌کنه.فکر می‌کنم برای جذب بچه‌هایی که میوه نمیخورن جالب باشه!

منبع

یک دیدگاه برای ”وسایل جالب!

  1. من حاضرم چیزی درست کنم تا اون آقایی که می‌خواد ماشین من را بگیره منفجر بشه و به n قسمت مساوی تقسیم بشه! :)))

  2. سلام عزیزم من مطالب وبلاگ شما رو خوندی خوشم اومد وبتون رو به وبلاگ خودم لینک کردم ازتون می خوام شما هم به ما سر بزنی و وبلاگ من رو لینک کنی.
    ممنون
    ژنوس

  3. مبارزه با وبلاگ هاي زرد وپhttp://key1one.wordpress.com/b/
    براي حمايت از طرح هاي مبارزه با نقض كنندگان حقوق كپي رايت اينجا رو مطالعه كنيد.

پاسخی بگذارید

