انحراف اتوبوس حامل 20 نفر از اهالی وردپرس

قهوه نیوز:به گزارش خبرگزاری قهوه اتوبوس حامل 20 نفر اهالی وردپرس که از سفر نوروزی به سمت پرس آباد حرکت می کردند در مسیر خود با یک دستگاه اتوبوس حامل 15 نفر از اهالی بلاگر تصادف کرد.در این تصادف تمامی اهالی وردپرس از جمله دکتر مزیدی، یک فتحی، سالومه شایگان و شیخ الشیوخ و کمال و … جان سالم به در بردند!این در حالی بود که اتوبوس به انتهای دره سقوط کرده و بعد از آن داخل آب افتاده بود!در این حادثه موی سر و بعضی از جوارح دیگر اهالی بلاگر ریخت.خوشبختانه این حادثه فقط خسارت مالی داشت.برخی از منابع غیر موثض ازعان داشتند این تصادف عمدی بوده و اهالی بلاگر قصد جان وردپرسی هارا کرده بودند.به هر حال تا این لحظه هیچ گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

یک دیدگاه برای ”انحراف اتوبوس حامل 20 نفر از اهالی وردپرس

  1. سلام
    همون مریم 5063 توییتر هستم. به یه بازی وبلاگی دعوتت کردم، بازی آرزوهای محال. خوشحال میشم شرکت کنی.
    راستی اگه کسی مسؤولیت این حادثه رو هنوز به عهده نگرفته من برم خودم رو معرفی کنم. دارم از عذاب وجدان می ترکم!!!! :دی

پاسخی بگذارید

