آرزوهای محال

از طرف مریم به بازی آرزوهای محال دعوت شدم.این هم آرزوهای محال من

1- همیشه صلح وجود داشته باشه.

2- همه سلامت باشن.

3- حسودی و غرور وجود نداشته باشه.

4- تضاد طبقاتی معنایی نداشته باشه.

5- ایران همون طور باشه که من دوست دارم.

6- از اول ولیعصر تا خود تجریش رو پیاده برم.

7- به همه آرزوهام می رسیدم!

پ.ن:رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم، بی تو من اسیر دست آرزوهای محالم!

یک دیدگاه برای ”آرزوهای محال

  1. چه آرزوهای قشنگی 🙂
    اون شماره شش که شدنیه! من از میدون ولیعصر تا تجریش رو تو بارون اومدم. البته یه همراه خوب داشتم که تونستم! این پروژه رو هم میخوام در آینده نزدیک اجرا کنم!
    من: منظورم از اول ولیعصر میدون راه آهن بود…

پاسخی بگذارید

