پرسپولیس

امروز، بهترین روز من و مسلما همه ی پرسپولیسی ها بود.پرسپولیس امسال، مطمئنا بهترین پرسپولیس سال های اخیر بود.تیمی با وجود حبیب کاشانی ساده، که حتی نمیتونه جواب صحبت های طعنه آمیز انصاری فرد رو بده،افشین قطبی ای که امروز همه میدونن با شخصیت ترین مربی ایرانه و بازیکنایی که گرچه به اندازه خودشون حاشیه ساختن و مربی رو اذیت کردن، اما به هر حال اونا هم سهم خودشون رو دارن!

خیلی روزها بود که من فکر میکردم قهرمانی از دست پرسپولیس رفت، خیلی روزها بود که فکر میکردم این همه اختلاف رو چه جوری جبران میشه کرد؟! ولی امروز فهمیدم، قطبی هیچ حرفی رو الکی نزده بود و با وجود همه ی اختلافات،شایعات و مشکلات تونست تیم رو قهرمان کنه.انگار راسته که میگن هرچی رو که تلقین کنی و شب و روز بهش فکر کنی بهش میرسی!به قول معلم ریاضیمون هر چقدر انرژی صرف کنی همون قدر انرژی پس میگیری.بعید میدونم اون موقع که افشین ایران رو ترک میکرد، فکرش رو هم میکرد 30 سال بعد در حالی که بزرگ شده و زن و بچه داره، درس خونده و یه عالمه تجربه داره و پیش آدمای بزرگ دنیا کار کرده، برگرده به مملکتش و این جا انقدر طرفدار پیدا کنه و بتونه یه تیم رو قهرمان کنه!!

به هر حال انقدر اتفاقات این لیگ عجیب و غریب بود که من هنوز نتونستم هضمش کنم و فقط ازش خوشحالم.از این که بالاخره تیم محبوبم رو موفق میبینم! این روز تاریخی تا ابد تو ذهنم میمونه.

تبریک به همه!

منبع عکس ها:یکی فارس و دیگری مهر

یک دیدگاه برای ”پرسپولیس

  1. بازتاب: تبریک به همه پرسپولیسی ها « شاتوت

  2. سلام. با يک پست جديد با عنوان: «شعرواره اي که براي ِ مجله ي چراغ نوشتم» به روز هستم. ضمنا چند فيلتر شکن هم در قسمت ِ «علاقه واره هاي من» اضافه کردم. منتظر پست هاي ِ جديد و نظرهايت هستم. [گل]

  3. برای اولین بار از کار سرخ ها خوشم آمد
    تبریک یک آبی پوش را بپذیر.
    .
    به روز هستم!

  4. سلام . تبریک میگم . دیگه سر نمیزنی ! 😦

    Hafez is every Iranian’s great poet. Everyone reads him and believes that Hafez has talked to him/her directly. Every Iranian lives with Hafez and heeds his advice. A poet whose poetry never ages, and for seven hundred years has provided lovers and those in need of advice a poetic way of expression. I live with Hafez .I have a small collection of twelve Hafez books .Share your favorite Hafez poetry, or, if you feel like it, please open a Faal for us. I have already made my wish and I’m waiting to hear from you. Best Regards….

    منتظرتم

پاسخی بگذارید

