دوست داشتنی/نداشتنی ها

حدیثه ی عزیزم من رو به بازی وبلاگی جدید دعوت کرد.خب منم باید بگم چی دوست دارم چی ندارم دیگه؟! البته در نوشتن اینا ترتیب خاصی قائل نشدم و میتونه جاهاشون عوض هم بشه!

اولا که پرسپولیس رو دوست دارم! در حد تیم ملی!  

بعدش کلا فوتبال و رئال مادرید و تیم ملی فرانسه رو دوست دارم!

بعدن ترش کامپیوترم و اینترنت رو دوست دارم

البته عاشق روباتیک و برنامه نویسی ام

میمیرم واسه شعر ! از مولانا و حافظ تا شاملو و ….

مامان بابام رو خیلی دوست دارم

قرمز ! به شدت عاشق قرمزم!

عنکبوت! بت من! جادوگرا و این چیزا رو دوست دارم!

فرندفید و وبلاگستان و کلا وب 2 رو دوست دارم

عاشق آدمای مرموز و متواضع ام و آدمایی که دیگران رو درک میکنن!

چندشی ها:

آدم مغرور و متکبر! آدمی که میخواد بگه از همه چی سر در میاره و میخواد بگه باهوشه

کسی که منو بچه فرض کنه

سپاهان و سپاهانی ها

ناظمام! از اول دبستان تا حالا!

عنکبوت! البته از لمس کردنش بدم میاد! و همین طور زنبور و سوسک

کلم پلو و خورشت بامیه

آرایش غلیظ ! از اینا که یه متر سایه میزنن

آدم سیریش

خواننده های لس آنجلسی! و رپ!

و نهایتا سیگار و دود و این آت و آشغال ها!

پ.ن: بازگشت غرور آفرین خودم به جامعه ی وبلاگستان فارسی را تبریک و تهنیت عرض می نمایم!

پ.ن2: سر و شکل بلاگ رو عوض کردم به زوری چیزهای دیگه ای رو هم تغییر میدم! البته فعلا هم 4 روز نیستم میرم سفر!

یک دیدگاه برای ”دوست داشتنی/نداشتنی ها

پاسخی بگذارید

