دختر ایرانی

اگر یه روزی، یه وقتی، یه موقعی تصمیم گرفتی تنها بری بیرون ….

«تو بیخود میکنی! چه معنی داره دختر تنها بره بیرون؟»

آره داشتم میگفتم.اگه رفتی و تو یه کوچه پس کوچه دوتا پسر از موتور پیاده شدن جلوت و گرفتن….

«واقعا که! حتما کرم از خودته!»

چی میگفتم؟ آها ! نکنه یه وقت بزنی بکشیش ها! چون اعدامت میکنن

یه وقت نزاری بهت دست بزنه ها، اون وقت یه عمری بی آبرو میشی

یه وقت خودتو نکشی ها! میگن از ترس بی آبرویی خودش و کشت

اگر یه وقتی یکی یه بلایی سرت اورد دیگه برنگرد خونه، اون وقت بابات میکشتت….

خلاصه اگه یه روزی، یه وقتی، یه موقعی این اتفاق افتاد

بدون زندگیت تموم شده!!!

«می خواستی تنها نری بیرون! پسر مردم و به گناه نندازی!»

یک دیدگاه برای ”دختر ایرانی

  1. اینجا ایران است/قرن بیست و یکم ناامیدی/ساعت:غم به وقت زمین.
    دلم گرفته.کار منو خسته نکرده.زندگی خسته ام کرده.عاشق بودم.عاشق نیستم.عاشق خواهم شد.سرکوب شدم ولی هرگز کسی را سرکوب نکرده ام.من از کسی انتظاری ندارم.ولی کاشکی کمی منو درک می کردند.کاش به دنیا نیامده بودم.کاش دل نداشتم و سنگدل بودم.هرگز خودمو به کسی تحمیل نکرده ام و نخواهم کرد.چرا دلها گرفته؟؟؟کلافه شدم از تردید.چرا اینقدر آینده مبهم هست؟؟؟دلم برای اسیران و زندانی ها می سوزد.امیدوارم هیچگاه زندانی نشوید.خیلی سخت و دردناک بود.خنده دار نبود.غذا سوخت.دلم هم خیلی وقته که سوخته.خنده های زورکی.اشکهای یواشکی.چرا برخی یک روز دم از احساسات پاک می زنند و یک روز دیگر دم از منطق!!!چرا؟؟؟به هم عادت کرده ایم یا انس گرفته ایم؟؟؟آخه این دو تا خیلی با هم فرق می کند.همه چیز تموم شده یا شروع شده یا تموم خواهد شد؟؟؟کیست که چراهای منو پاسخ دهد؟؟؟
    مرتضی… تنهاترین .IRAN.ESFAHAN

  2. آخه چرا خالی میبندی .من خودم هرروز دارم تنها میرم بیرون هیچکس هم جرات نمیکنه بهم چپ نگاه کنه تا حالا هم نه خود کشی کردم نه منو اعدامم کردن البته من برا خانم رها دعا میکنم یه روز دختر کانادایی بشه تا عقده ی اروپا تو دلش نمونه و بنونه که تنها بره بیرون و اونجا دیگه پسرا مزاحمش نشن .البته پسرای هیچ جای دنیا به پسرای با غیرت ایران نمیرسن باید همشونو فروخت و واسه یه پسرایرونی جوراب خرید .بعضی ها یه طوری حرف میزنن که انگار خودشون ایرونی نیستن اگه تو ایران فقر فرهنگی هست شامل خود شما هم میشه

  3. ای کاش ما ایرانی ها فقط یکم اروپایی تر فکر میکردیم. ای کاش من یه دختر کانادایی بودم

  4. فقر فرهنگی ، مشکلات تکراری همه قبول.
    اما اولا به قول اون دوست ایران تنها کشوری نیست مه این مشکلات رو داره. (شک نکن همه جا هست)
    دوم این که کم ندیدیم مردایی رو که از ناموس مردم مثل ناموس خودشون دفاع می کنن. اگه این جماعت مریض هم نباشن که فرق مرد با مرد فقط قیافشه!
    کمی دیدت رو به جامعه مثبت تر کن.
    انرژی منفی نفرست که منطقاً به خودت بر می گرده خانوم کوچولو.
    شادی هم یادتون نره دوستان ، تو ایران هم میشه شاد بود!!
    بدرود!

  5. به قول فارز
    آخه دختر از روز اول ، از بوس اول وقتی می پری بغل همه مشکلا حل
    دم مغازه بپر ، بشو پسٍ خونه جیم
    داداشتو پیچوندیم ، به سینما رسوندیم
    فقط داشتیم می خوندیم ، فقط داشتیم می ترکوندیم
    ولی تموم شده اون روزا ، بگو بای بای به اون روزا
    ولی چشاش علامت می داد می گفت بیا بریم ، منو بیگر take it easy اول بیا غر بدیم یک ، دو ، دست ، دو شدیم مست سه دختره شد مال من

پاسخی بگذارید

