شاعران فرهیخته!

میدونی؟!

این جا گاهی اوقات

محیطش

حال آدم و بهم میزنه.

ساده بگم….

این جا کلکسیون کساییه که میخوان با قهوه خوردن

شاعر بشن!

یک دیدگاه برای ”شاعران فرهیخته!

  1. من که وقعا هوس کردم . فعلا ترجیح میدم چمم رو ببندم و تاریکی رو نبینم و از نوشیدنیم لذت ببرم .

    ممنون

  2. سلام.وبلاگ جالبی دارید.چند وقتی هست که فعالیتم رو شروع کردم.یه سر هم به من یزن.بدت نمیاد.مایلم از تجربه شما ، البته اگه مایل باشید استفاده کنم.
    خوشحال میشم یه سر به من بزنید و نظرتون رو بگید.
    http://iranianfarcry.wordpress.com
    من شما رو add کردم.
    با تشکر فراوان.
    فریاد ایرانیان.

  3. نمیدونم کارت چیه ولی من جوونیام تو چند تا کافی شاپ عملگی کردم یا به عبارتی «کافی من» بودم. بعد از چند وقت حالت از این ژست ها به هم می خوره و چند وقت بعد این آدما برات میشن سوژه ی خنده.

پاسخی بگذارید

