از دنیای ساده و در عین حال پیچیده ی بچه ها لذت میبرم!

پ.ن: امشب با دیدن فیلم کیسه برنج از صد فیلم به این نتیجه رسیدم.فیلم خیلی خوب زندگی اجتماعی مردم و تضاد طبقاتی رو بیان کرده بود.مهم ترین نکته ی فیلم بازی خوب بازیگرهای خردسال فیلم بود!

یک دیدگاه برای ”

  1. سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون

  2. گاهی متنی را میابم که حقایق را آنچنان ساده بیان می کند که تمامی پیچیدگی های روح و فکرم را با لایه ای از اندیشه ناب و شادی کودکانه می پوشاند ، همانند متنی که امروز صبح خواند

  3. زندگی نفرت انگیز است ،

    آن را بر نمی تابم ،

    مگر آنکه این توان را در خود ایجاد کنم که سالی یک شب در دور دست ترین نقطه محل زندگی ام از مخلوط بوی سیگار برگ ، قهوه تلخ و تنهایی ، لذت ببرم .

  4. هيدرت عوض شده؟؟؟ پس چرا من نديده بودم؟

    خداييش بچه ها عالمي دارن. دوست داشتم هيچ وقت بزرگ نميشدم.

    من:هدرم عوض نشده.پوسته رو عوض کردم.خیلی وقته البته

پاسخی بگذارید

