تولد!

امشب

ساعت از دوازده که بگذرد

وقتی 2 بار عقربه ها

به دنبال هم بدوند

من متولد می‌شوم

و پای کوچکم را

روی زمین می‌گذارم

زمین انسان‌هایی

که به خیالشان

مالک آنند!

با این خیال

که هر نوزاد

نشانه ای است از امید خدا به آدم!

و من هر سال در این روز

وقتی ساعت 2 می‌شود

برای خدا

چشمکی می‌زنم

و تا ماه

نه! تا خدا!

با بال های کوچکم

پرواز می‌کنم

و روی خدا را می‌بوسم

و به او می‌گویم

که تا ابد

هر سال، این روز

وقتی ساعت 2 شود

به دیدنش می‌روم

تا امید او

ناامید نشود!

یک دیدگاه برای ”تولد!

  1. سلام دختر. این لینک جدیدمه. انقدر نیومدی که گمت کردم. یاآوری کن که لینکت کنم. تولدت جیق-بیب-هورااااا!نگی چله ها

  2. سلام
    تولدت مبارک خیلی زیبا نوشتی منو کاملاً به وجد آورد به یاد خدا انداخت و کارهای که اون دوست نداره من انجام بدم ولی انجام میدم، از خودم خجالت میکشم.
    سلامت و پیروز باشی.
    🙂

  3. زمانه قرعه نو میزند به نام شما / خوشا شما که جهان میرود به کام شما
    تولدت مبارک. راستی متنت خیلی قشنگ بود

  4. سلام
    من دیر رسیدم
    شمع ها روفوت کردین 😦
    کیک رو هم که خوردین …
    تولدت مبارک 🙂

  5. همیشه تورا خواهم دید که با بال های کوچک مهتابی , خبری از خدا برایم می آوری
    که بیدارم می کنی از مهر , که نسیم جوانی و جاودانگی را ارمغان می دهی

    و برایت , برای تک تک ثانیه هایت آروزی روشنی دارم
    و امید دارم , بزرگ ترین امید هایت را در پس پرواز بر فراسوی دنیا پیدا کنی .

    تولدت مبارک باران

پاسخی بگذارید

