تولد

13 دی 2 سال شد که این جا می‌نویسم، تجربه‌ی خوبیه….یعنی شروعش برای من خیلی فایده داشت، احتمالا هر دفعه که فیدم یا خود بلاگم رو باز می‌کنین بگین اه، این چی می‌گه دیگه:ی اما مرسی از 94 نفری که فیدم رو دنبال می‌کنن و از بقیه ای که من نمی‌دونم چند نفرن.به هر حال من این‌جام  و پرچم بالاست :ی امیدوارم به تلخی قهوه و به شیرینی ِ حسی که موفع خوردنش داریم، بشه.

پ.ن: این پست به علت امتحانای ترم تاخیر داره.

پ.ن 2: اولین پست سال جدید.

یک دیدگاه برای ”تولد

  1. یه عالمه تبریک به خاطر حس های خوبی که حداقل خودت داشتی… به خاطر تجربه ای که مفید بوده … و از همه مهمتر – لااقل برای من که اینجا رو دوست دارم – اینکه مینویسی و ما رو شریک میکنی توی حسی که داری و اتفاقاتی که برات جالبه … 🙂
    دو سالگی قهوه ی تلخ مبارک

پاسخی بگذارید

