درد

اون موقع ها که کوچیک بودم(البته هنوزم هستم) یه سری غم و غصه هایی داشتم، با خیلی چیزا مشکل داشتم،دائم با خودم و دیگران تو جنگ بودم.دقیقا همون موقع ها فکر می‌کردم بزرگ ترین غم زندگی‌مو دارم. الان که فکر می‌کنم می‌بینم اونا درد بی‌دردی بود، درد وقتی که آدم قدش می‌خواد دراز بشه.  بعدا فهمیدم درد بزرگ شدن، وقتایی که آدم همش با خودش درگیره یه چیزه دیگه‌ست.درد دیدن و ساکت بودن، درد عمیق شدن. فهمیدم قانع کردن دیگران، ساکت بودن در برابرشون حتی جنگیدن باهاشون ، خیلی راحت تر از اینه که به جای یه چیز،برای همه چیز با خودت بجنگی….

یک دیدگاه برای ”درد

  1. خب دونه دونه شون رو همین جور که گفتی حس کردم. دقیقا به همین صورته. دو خط آخرت خود خود خودِ چیزی که باید.
    تک تک جمله هات ارزش چند بار خوندن رو دارند. واقعا دارند

پاسخی بگذارید

