18

باید عبور کرد از تموم چیزایی که آدم و محدود می‌کنه، گذشت و پشت سر گذاشت چیزایی که آدم و تک بعدی می‌کنه و می‌ذاره لای منگه.باید با یه حباب به آسمون رفت، با یه ماهی ته دریا. بعضی روزا تو زندگی آدم یه روز خاصین، اما آدم خودش خاص نیس تو اون روز.تغییری نمی‌کنه،فکر خاصی نمی‌کنه،حتی واسه پست تولدش زیاد فکر نمی‌کنه. یه روز میاد که آدم ۱۸ سالش میشه، یه دروازه جلوش باز میشه، روبه روش یه دنیای عجیبه و پشتش….پشتش چیزی که من بهش نمیگم بچگی. مهم نیست 18 یا چند، تولد آدم روزیه که دیدش عوض بشه و من حس می‌کنم شاید هنوز، واقعن ۱۸ سالم نشده، اگه قرار باشه آدم دوباره متولد شه. این جا واستادن سخته و من راستش خیلی راضی نیستم، دلم می‌خواست الان ۱۶ سالم میشد مثلن. من می‌خوام بگذرم و بسازم،شاد باشم و آروم، ۱۸ فقط یه بهونه ست، همون طور که سالای دیگه بود، واسه این که آدم به خودش بیاد.کاش هدیه 18 سالگی به من آرامش باشه و بی نهایتش(8) به من برسه و برام تا آخر عمر باقی بمونه.

پ.ن: باورم نمیشه این قضیه 18 سالگی رو.

پ.ن۲ : ۲ شب میام رو زمین.

10 مهر 89

یک دیدگاه برای ”18

  1. سلام خدمت شما همکار گرامی
    وب یاست خوبی دارید خوشحال می شم به
    وب منم یه سری بزنید

    راستی با تبادل لینک موافقید؟
    اگر موافقید منو با اسم

    (^_^) ناز پاتوق (^_^)

    لینک کنید خبرم کنید ظرف 4ساعت لینک می شید

  2. مهم اینه که توی همین 18 سالگی، سعی کنی به چیزایی که میخوای برسی 🙂
    مبارک باشه برات کلی. و این سال، برات همون آرامشی رو که میخوای به همراه داشته باشه.

پاسخی بگذارید

