بعضی وقتا دلم می‌خواد از تمام دست‌فروشا خرید کنم،با همه بچه‌هایی که کار می‌کنن بازی کنم.ازشون عکس بگیرم،دلم می‌خواد به گارسونای رستوران کمک کنم، یا بگم توام بیا بشین سر میز ما.دلم می‌خواد با تمام بچه‌های بیمارستانا بازی کنم،بخندونمشون.بعضی وقتا که میرم رستوران گرون،یا یه چیز گرون می‌خرم فک می‌کنم این چیزای گرون برای یه عده عادت شده،ولی برای یه عده حسرته.کاش پولشو به دیگران می‌دادن تا همه با هم شاد باشیم، حالا نه همه‌شو، اما میشه یه کارایی کرد…. فک می‌کنم دنیا چقد جا داره برای بهتر شدن، برای این که همه‌مون با هم بخندیم.میدونم،من خودمم بین حرفام و عملم کلی فاصله س،شعار میدم.میدونم. اما یه جور عذاب وجدانی توم هست که باعث شد اینو بنویسم،و سعی کنم آرومش کنم،آدمایی تو این دنیا هستن که با یه کمک کوچیک ما می‌تونن بهتر باشن،چه مالی و چه معنوی.گاهی اگه وقت کردیم بهشون فک کنیم….

فرستاده‌شده در دسته‌بندی نشده

پاسخی بگذارید

