بعضی وقتا دلم می‌خواد تو روی بقیه فریاد بزنم که چقد از خودم بدم میاد.بعد بدواَم فرار کنم برم که چشم تو چشم کسی نشم.کاش میشد برم یه جا که دیگه چشم تو چشم خودم نشم….

آهنگ خط قرمز تو گوشمه ؛ من از گم شدن رسیدم….

زیاده عرضی نیست.

فرستاده‌شده در دسته‌بندی نشده

یک دیدگاه برای ”

  1. کاش…
    هیچوقت پریشونیه این همه «کلمه» و «احساس» رو بعد از یک ماه نوشته شدن نمی دیدمُ باورش نمی کردم …
    کاش میتونستم منم چندتا کلمه باشمُ از خودم بدم نیادُ آخرش یه …
    کاش …
    اَه چی دارم میگم اصن …

پاسخی بگذارید

